Eğitimler
1. Basics
- Analog Read Serial: Bir potansiyometre okuyun, durumunu Arduino Seri Monitöre yazdırın.
- Bare Minimum: Bir Arduino çizimini başlatmak için gereken minimum kod.
- Blink: Bir LED'i açar ve kapatır.
- Digital Read Serial: Bir anahtar okuyun, durumu Arduino Seri Monitöre yazdırın.
- Fade: Bir LED'in solması için analog çıkış kullanımını gösterir.
- Read Analog Voltage: Bir analog girişi okur ve gerilimi Seri Monitöre yazdırır.
2. Digital
- Blink Without Delay: Delay () işlevini kullanmadan bir LED'i yanıp söner.
- Button: Bir LED'i kontrol etmek için bir düğme kullanın.
- Debounce: Paraziti filtreleyen bir düğme okuyun.
- Digital Input Pullup: PinMode () ile INPUT_PULLUP kullanımını gösterir.
- State Change Detection: Düğme itme sayısını sayın.
- Tone Keyboard: Kuvvet sensörleri ve piezo hoparlör kullanan üç tuşlu müzikal klavye.
- Tone Melody: Piezo hoparlörle bir melodi çalın.
- Tone Multiple: Tone () komutunu kullanarak tonları birden fazla hoparlörde sırayla çalın.
- Tone Pitch Follower: Analog girişe bağlı olarak bir piezo hoparlörde bir perde çalın.
3. Analog
- Analog In Out Serial: Bir analog giriş pinini okuyun, sonucu eşleyin ve ardından bir LED'i kısmak veya aydınlatmak için bu verileri kullanın.
- Analog Input: Bir LED'in yanıp sönmesini kontrol etmek için bir potansiyometre kullanın.
- Analog Write Mega: Arduino Mega kartı kullanarak 12 LED'i tek tek açıp kapatın.
- Calibration: Beklenen analog sensör değerleri için bir maksimum ve minimum tanımlayın.
- Fading: Bir LED'in solması için bir analog çıkış (PWM pin) kullanın.
- Smoothing: Analog girişin çoklu okumalarını düzgünleştirin.
4. Communication
- ASCIITable : Arduino'nun gelişmiş seri çıkış işlevlerini gösterir.
- Dimmer: Bir LED'in parlaklığını değiştirmek için fareyi hareket ettirin.
- Graph: Verileri bilgisayara gönderin ve İşlemde grafiğini çizin.
- Midi: MIDI not mesajlarını seri olarak gönderin.
- Multi Serial Mega: Arduino Mega'da bulunan iki seri bağlantı noktasını kullanın.
- Physical Pixel: Arduino'nuza İşleme veya Maks / MSP'den veri göndererek bir LED'i açın ve kapatın.
- Read ASCII String: Bir LED'in solması için virgülle ayrılmış bir tamsayı dizesi ayrıştırın.
- Serial Call Response: Bir çağrı ve yanıt (el sıkışma) yöntemi kullanarak birden çok değişken gönderin.
- Serial Call Response ASCII: Bir çağrı ve yanıt (el sıkışma) yöntemi kullanarak birden çok değişken gönderin ve göndermeden önce değerleri ASCII kodlayın.
- Serial Event: SerialEvent () kullanımını gösterir.
- Serial Passthrough: Seri ve Seri1 sanal olarak nasıl bağlanacağını gösterir.
- Virtual Color Mixer: Arduino'dan bilgisayarınıza birden çok değişken gönderin ve bunları İşleme veya Maks / MSP'de okuyun.
5. Control Structures
- Arrays: For Loop örneğinde bir dizinin nasıl kullanılacağını gösteren bir varyasyon.
- For Loop Iteration: For döngüsü ve ile birden fazla LED'i kontrol edin.
- If Statement Conditional: Giriş koşullarını değiştirmek için çıkış koşullarını değiştirmek üzere bir 'if deyimi' kullanın.
- Switch Case: Ayrık sayıda değer arasında seçim yapma.
- Switch Case 2: Seri bağlantı noktasında alınan karakterlere göre farklı eylemlerin nasıl gerçekleştirileceğini gösteren ikinci bir anahtar durum örneği.
- While Statement Conditional: Bir düğme okunurken bir sensörü kalibre etmek için while döngüsü nasıl kullanılır?
6. Sensors
- ADXL3xx: Bir ADXL3xx ivmeölçer okuyun.
- Knock: Bir piezo elemanı ile vuruşları tespit edin.
- Memsic2125: İki eksenli ivmeölçer.
- Ping: Ultrasonik bir mesafe bulucu ile nesneleri tespit edin.
7. Display
- Bar Graph: Bir LED çubuk grafiği yapın.
- RowColumnScanning: 8x8'lik bir LED matrisini kontrol edin.
8. Strings
- Character Analysis: İşlediğimiz karakter türünü tanımak için operatörleri kullanın.
- String Addition Operator: Dizeleri çeşitli şekillerde bir araya getirin.
- String Append Operator: + = Operatörünü ve concat () yöntemini kullanarak Dizelere şeyler ekleyin.
- String Case Changes: Bir dizenin durumunu değiştirin.
- String Characters: Bir dizedeki belirli bir karakterin değerini alır / ayarlar.
- String Comparison Operators: Dizeleri alfabetik olarak karşılaştırın.
- String Constructors: Dize nesnelerini başlatın.
- String Index Of: Bir dizedeki karakterin ilk / son örneğini arayın.
- String Length & String Length Trim: Bir dizenin uzunluğunu al ve kes.
- String Replace: Bir dizedeki karakterleri tek tek değiştir.
- String Start With Ends With: Belirli bir dizenin hangi karakterlerle / alt dizelerle başlayıp bittiğini kontrol edin.
- String Substring: Belirli bir dizede "kelime öbekleri" arayın.
- String To Int: Bir String'i bir tamsayı numarasına dönüştürmenizi sağlar.
9. USB
Klavye ve Fare örnekleri Leonardo, Micro ve Due'a özgüdür. Kurul için benzersiz olan kütüphanelerin kullanımını gösterirler.
KEYBOARD
- Keyboard Logout: Geçerli kullanıcıyı tuş komutlarıyla kapatır.
- Keyboard Message: Bir düğmeye basıldığında bir metin dizesi gönderir.
- Keyboard Reprogram: Arduino IDE'de yeni bir pencere açar ve Leonardo'yu basit bir göz kırpma programı ile yeniden programlar.
- Keyboard Serial: Seri bağlantı noktasından bir bayt okur ve bir tuş vuruşu geri gönderir.
- Keyboard Mouse Control: Fare ve Klavye komutlarını tek bir programda gösterir.
MOUSE
- Button Mouse Control: 5 buton ile imleç hareketini kontrol edin.
- Joystick Mouse Contol: Bir düğmeye basıldığında bilgisayarın imleç hareketini bir Joystick ile kontrol eder.
10. Starterkit & BasicKit
11. Arduino ISP
Arduino ISPturns your Arduino into an in-circuit programmer to re-program AtMega chips.
Useful when you need to re-load the bootloader on an Arduino, if you're
going from Arduino to an AtMega on a breadboard , or if you're making your own Arduino-compatible circuit on a breadboard.
Bridge Library
- Köprü : Bir web tarayıcısıyla kartın pinlerine erişin.
- Console ASCII Table: Konsol'a çeşitli biçimler yazdırmayı gösterir.
- Console Pixel: Konsoldan bir LED kontrol edin.
- Console Read: Konsoldan bilgileri ayrıştırın ve tekrarlayın.
- Datalogger: Sensör bilgilerini bir SD kartta saklayın.
- File Write Script: Process ile bir kabuk betiğinin nasıl yazılacağını ve yürütüleceğini gösterir.
- HTTP Client: Bir web sayfasını indirip seri monitöre basan basit bir istemci oluşturun.
- HTTP Client Console: Bir web sayfasını indiren ve Konsol kullanarak WiFi üzerinden seri monitöre basan basit bir istemci oluşturun.
- Mailbox Read Messages: Bir tarayıcı aracılığıyla REST API kullanarak Arduino işlemciye kısa mesaj gönderin.
- Process: Linux komutlarını çalıştırmak için Process'in nasıl kullanılacağını gösterir.
- Remote Due Blink: Çizimin DUE kartlarına uzaktan nasıl yükleneceğini gösterir.
- Shell Commands: Kabuk komutlarını çalıştırmak için İşlem'i kullanın.
- SpacebrewYun: Arduino Yazılımında listelenen Örnekler hakkında daha fazla bilgi için Spacebrew belge sayfalarına bakın.
- Temboo: Arduino Yazılımında listelenen Örnekler hakkında daha fazla bilgi için Temboo belgeleri bölümüne bakın.
- Temperature Web Panel: Tarayıcı tarafından istendiğinde sensör verilerini web sayfasında yayınlayın.
- Time Check: Saati ağ zaman sunucusundan alın ve seri monitöre yazdırın.
- WiFi Status: Geçerli WiFi ağının gücünü raporlayan önceden yapılandırılmış bir komut dosyası çalıştırır.
- Yun First Config: Seri Monitörü kullanarak ve içindeki birkaç basit soruyu cevaplayarak Yun ürününüzü WiFi ağlarına bir esinti ile bağlayın.
- Yun Serial Terminal: Linux Terminaline seri monitörden erişin.
EEPROM Library
- EEPROM Temizle : EEPROM içindeki baytları temizler.
- EEPROM Read: EEPROM'u okuyun ve değerlerini bilgisayara gönderin.
- EEPROM Write: Analog girişten EEPROM'a değerleri saklar.
- EEPROM Crc: EEPROM içeriğinin CRC'sini bir diziymiş gibi hesaplar.
- EEPROM Get: EEPROM'dan değerler alın ve seriye kayan noktalı yazdırır.
- EEPROM Iteration: EEPROM bellek konumlarından nasıl geçeceğinizi öğrenin.
- EEPROM Put: Değişken anlambilim kullanarak değerleri EEPROM'a koyun.
- EEPROM Update: EEPROM ömrünü uzatmak için A0'dan okunan değerleri EEPROM'a kaydeder ve değeri yalnızca farklıysa yazar.
Esplora Library
BAŞLANGIÇ
- Esplora İvmeölçer : İvmeölçerden değerleri okuyun.
- Esplora Blink: Esplora'nın RGB LED'ini yanıp söner.
- Esplora Joystick Mouse: İmleci bilgisayarınızdaki kontrol etmek için Esplora'nın joystick'ini kullanın.
- Esplora Accelerometer: İvmeölçerden değerleri okuyun.
- Esplora Led Show: LED ile ışık gösterisi oluşturmak için Joystick'i ve kaydırıcıyı kullanın.
- Esplora Led Show 2: Yerleşik LED'in rengini değiştirmek için Esplora'nın mikrofonunu, doğrusal potansiyometreyi ve ışık sensörünü kullanın.
- Esplora Light Calibrator: Esplora'nın ışık sensörünü okuyun ve kalibre edin.
- Esplora Music : Esplora ile biraz müzik yapın.
- Esplora Sound Sensor: Esplora'nın mikrofonundaki değerleri okuyun.
- Esplora Temperature Sensor: Sıcaklık sensörünü okuyun ve Farhenheit veya Santigrat cinsinden sıcaklığı alın.
EXPERTS
- Esplora Kart: Esplora'yı bir kart yarışı oyunu oynamak için kontrolör olarak kullanın.
- Esplora Pong: İşleme kullanarak Esplora ile Pong oynayın.
- Esplora Remote: Esplora'yı İşlemeye bağlayın ve çıkışları kontrol edin.
- Esplora Table: Esplora sensör bilgilerini bir tablo biçiminde yazdırın.
Ethernet Library
- Gelişmiş Sohbet Sunucusu : Basit bir sohbet sunucusu kurun.
- Barometric Pressure Web Server: Barometrik basınç sensöründen gelen değerleri web sayfası olarak verir.
- Chat Server: Basit bir sohbet sunucusu kurun.
- Dhcp Address Printer: DHCP üzerinden bir IP adresi alın ve yazdırın.
- Dhcp Chat Server: Basit bir DHCP Sohbet Sunucusu.
- Telnet Client: Basit bir Telnet istemcisi.
- UDP Ntp Client: UDP kullanarak bir Ağ Zaman Protokolü (NTP) sunucusunu sorgulayın.
- UDP Send Receive String: UDP ile metin dizeleri gönderir ve alır.
- Web Client: Bir HTTP isteği yapın.
- Web Client Repeating: Tekrarlanan HTTP istekleri yapın.
- Web Server: Analog sensör değerlerini gösteren basit bir HTML sayfası barındırın.
Firmata Library
GSM Library
- Gsm Web İstemcisi : Bir web sitesinin içeriğini GPRS aracılığıyla Arduino kartınıza indirin.
- Gsm Web Server: GPRS üzerinden kablosuz bir web sunucusu oluşturun.
- Make Voice Call: Seri Monitörden telefon görüşmeleri yapmak için kalkanınızı alın.
- Send SMS: Farklı telefon numaralarına SMS mesajları yazmak için Seri Monitörü kullanın.
- Receive Voice Call: Sesli arama alırken modemin durumunu kontrol edin.
- Receive SMS: SMS mesajlarını okuyun ve Seri Monitöre yönlendirin.
TOOLS
- Band Management: GSM kalkanının bağlandığı bandı yönetin.
- GSM Scan Networks: Kullanılabilir ağları kontrol edin.
- Pin Management: SIM kartınızın PIN numarasını yönetin.
- Test GPRS: SIM kartınızı kullanarak GPRS şebekesinin düzgün çalışıp çalışmadığını test edin.
- Test Modem: Modeminizin IMEI kodunu okuyun.
- Test Web Server: GSM kalkanınızla bir web sunucusu oluşturun.
I2S Library
- SimpleTone : I2S üzerinden basit bir ton oluşturun.
- InputSerialPlotter: Seri plotter üzerinde bir I2S mikrofonu tarafından yakalanan giriş dalga formunu gösterin.
Liquid Crystal Library
- Otomatik kaydırma : Metni sağa ve sola kaydır.
- Blink: Blok stili imlecin kontrolü.
- Cursor: Alt çizgi stili imlecin kontrolü.
- Display: Ekrandakileri kaybetmeden ekranı çabucak boşaltın.
- Hello World: "Merhaba dünya!" ve sıfırlamadan sonraki saniye.
- Scroll: Metni sola ve sağa kaydırın.
- Serial Display: Seri girişi kabul eder, görüntüler.
- Set Cursor: İmleç konumunu ayarlayın.
- Text Direction: Metnin imleçten hangi şekilde aktığını kontrol edin.
Robot Control Library
KEŞFETMEK
- Logo : Robotunuza yerleşik klavyeden nereye geçeceğini söyleyin.
- Line Following: Bir yarış pisti çizin ve robotunuzun üzerinde çalışmasını sağlayın.
- Disco Bot: Robotunuzu 8-bit müzik kutusuna dönüştürün ve ritimle dans edin.
- Compass: Bu dijital pusula ile bir hazine avı planlayın.
- Inputs: Düğmeyi ve klavyeyi nasıl kontrol edeceğinizi öğrenin.
- Wheel Calibration: Daha da iyi performans göstermesi için tekerlekleri ayarlayın.
- Runaway Robot: Mesafe sensörü kullanarak robotunuzla etiket oynayın.
- Remote Control: Botu uzaktan kumanda etmek için eski televizyonu yeniden kullanın.
- Picture Browser: Kendi resimlerinizi kullanmak ister misiniz? Bu nasıl.
- Rescue: Bir labirentte gizli incileri aramak için robotunuzu eğitin.
- Hello User: Robotun hoş geldiniz demosunu kır ve kendininkini yap.
- Calibrate Compass: Pusula modülünü eşit şekilde dönecek şekilde kalibre edin.
SD Library
- Kart Bilgisi : SD kartınız hakkında bilgi alın.
- Datalogger: Üç analog sensörden bir SD karta veri kaydedin.
- Dump File: SD karttan bir dosya okuyun.
- Files: Bir SD kart dosyası oluşturun ve imha edin.
- List Files: SD karttaki bir dizindeki dosyaları yazdırın.
- Read Write: SD karttan / SD karta veri okuma ve yazma.
Servo Library
Software Serial Library
- Yazılım Seri Örneği : Bu Kütüphaneyi kullanın ... çünkü bazen bir seri port yeterli değildir!
- Two Port Receive: Birden fazla yazılım seri portu ile çalışın.
SPI Library
- Barometrik Basınç Sensörü : SPI protokolünü kullanarak bir sensörden hava basıncını ve sıcaklığı okuyun.
- Digital Pot Control: Bir AD5206 dijital potansiyometreyi SPI protokolünü kullanarak kontrol edin.
Stepper Library
- Motor Düğmesi : Bir potansiyometre kullanarak son derece hassas bir step motoru kontrol edin.
- Stepper One Revolution: Mili bir tur saat yönünde ve bir saat yönünün tersine çevirin.
- Stepper One Step At A Time: Motorun doğru kablolamasını kontrol etmek için mili adım adım çevirin.
- Stepper Speed Control: Adım hızını bir potansiyometre ile kontrol edin.
TFT Library
ARDUINO
- TFT Bitmap Logosu : Bir mikro SD karttan bir görüntü dosyası okuyun ve rastgele konumlarda çizin.
- TFT Color Picker: Üç sensörle, TFT ekranın rengini değiştirin.
- TFT Display Text: Bir sensörün değerini okuyun ve ekrana yazdırın.
- TFT Etch a Sketch: Klasik Etch-a-Sketch'ün Arduino versiyonu.
- TFT Graph: Değişken dirençten TFT'ye değerleri grafikleyin.
- TFT Pong: Klasik oyunun Arduino uygulaması.
ESPLORA
- Esplora TFT Bitmap Logo: Esplora'yı bir kart yarışı oyunu oynamak için kontrolör olarak kullanın.
- Esplora TFT Color Picker: Kumanda kolunu ve kaydırıcıyı kullanarak TFT ekranın rengini değiştirin.
- Esplora TFT Etch a Sketch: Klasik Etch-a-Sketch uygulamasının Esplora uygulaması.
- Esplora TFT Graph: Işık sensöründen TFT'ye değerleri grafikleyin.
- Esplora TFT Horizon: İvmeölçerin eğimine göre yapay bir ufuk çizgisi çizin.
- Esplora TFT Pong: Klasik oyunun temel bir uygulaması.
- Esplora TFT Temp: Dahili sensörle sıcaklığı kontrol edin ve ekranda görüntüleyin.
Vidor libraries
- Enable Camera: Kameradan HDMI monitöre video akışını etkinleştirir.
- Draw Logo: Arduino Logosunu bir HDMI monitör üzerine çizin.
- QR Recognition: QR kütüphanesi, QR kod işaretleyicilerini ve verilerini tanımanızı sağlar.
- Encoder: Kolayca kareleme kodlayıcılarını yönetin ve asla bir impulsu kaybetmeyin.
WiFi Library
- Şifreleme Bağlanma : Açık bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WEP: WEP ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WPA: WPA2 Bireysel ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Scan Networks: Menzil içindeki tüm WiFi ağlarını görüntüler.
- Simple Web Server WiFi: Bu basit Web Sunucusuna erişen bir LED'i açın ve kapatın.
- UDP NTP Client: UDP kullanarak bir Ağ Zaman Protokolü (NTP) sunucusunu sorgulayın.
- WiFi Chat Server: Basit bir sohbet sunucusu kurun.
- WiFi Web Client: Uzak bir web sunucusuna bağlanın.
- WiFi Web Client Repeating: Bir sunucuya sürekli olarak HTTP aramaları yapın.
- WiFi Web Server: WiFi kalkanından bir web sayfasını Analog Giriş değerleri ile sunun.
- WiFi Send Receive UDP String: Bir UDP dizesi gönderip alın.
WiFi NINA Library
- AP SimpleWebServer : AP özellikli bir LED'i yönetmek için basit bir web sunucusu.
- Connect No Encryption: Açık bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WEP: WEP ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WPA: WPA2 Bireysel ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Scan Networks: Menzil içindeki tüm WiFi ağlarını görüntüler.
- Scan Networks Advanced: Tüm WiFi ağlarını daha ayrıntılı olarak görüntüler.
- Simple Web Server WiFi: Bu basit Web Sunucusuna erişen bir LED'i açın ve kapatın.
- WiFi Chat Server: Basit bir sohbet sunucusu kurun.
- WiFi Ping: Bir web sitesine veya IP adresine nasıl ping atılacağını gösterir.
- WiFi SSL Client: SSL kullanarak bir web sitesine bağlanın.
- UDP NTP Client: UDP kullanarak bir Ağ Zaman Protokolü (NTP) sunucusunu sorgulayın.
- WiFi Send Receive UDP String: Bir UDP dizesi gönderip alın.
- WiFi Web Client: Uzak bir web sunucusuna bağlanın.
- WiFi Web Client Repeating: Bir sunucuya sürekli olarak HTTP aramaları yapın.
- WiFi Web Server: WiFi kalkanından bir web sayfasını Analog Giriş değerleri ile sunun.
WiFi Shield 101 Library
- Şifreleme Bağlanma : Açık bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WEP: WEP ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Connect With WPA: WPA2 Bireysel ile şifrelenmiş bir ağa nasıl bağlanacağınızı gösterir.
- Scan Networks: Menzil içindeki tüm WiFi ağlarını görüntüler.
- Simple Web Server WiFi: Bu basit Web Sunucusuna erişen bir LED'i açın ve kapatın.
- UDP NTP Client: UDP kullanarak bir Ağ Zaman Protokolü (NTP) sunucusunu sorgulayın.
- WiFi Chat Server: Basit bir sohbet sunucusu kurun.
- WiFi Web Client: Uzak bir web sunucusuna bağlanın.
- WiFi Web Client Repeating: Bir sunucuya sürekli olarak HTTP aramaları yapın.
- WiFi Web Server: WiFi kalkanından bir web sayfasını Analog Giriş değerleri ile sunun.
- WiFi Send Receive UDP String: Bir UDP dizesi gönderip alın.
Wire Library
- Dijital Potansiyometre : Analog Aygıtları Kontrol Etme AD5171 Dijital Potansiyometre.
- Master Reader/Slave Writer: İki Arduino kartını I2C aracılığıyla bir Master Reader / Slave Sender yapılandırmasında birbirleriyle iletişim kuracak şekilde programlayın.
- Master Writer/Slave receiver: İki Arduino kartını I2C aracılığıyla bir Master Writer / Slave Receiver yapılandırmasında birbirleriyle iletişim kuracak şekilde programlayın.
- SFR Ranger Reader: I2C ile arayüzlü ultra-sonik bir menzil bulucu okuyun.