Eğitimler
KeyboardMessage
Bu örnekte düğmeye basıldığında, bilgisayara klavye girişi olarak bir metin dizesi gönderilir. Dize, düğmeye kaç kez basıldığını bildirir. Leonardo programlandıktan ve bağlandıktan sonra, sonuçları görmek için favori metin düzenleyicinizi açın.
NB: Keyboard.print () komutunu kullandığınızda, Arduino bilgisayarınızın klavyesini devralır! Bu işlevle bir çizim çalıştırırken bilgisayarınızın kontrolünü kaybetmemenizi sağlamak için Keyboard.print () öğesini aramadan önce güvenilir bir kontrol sistemi kurduğunuzdan emin olun. Bu çizim, klavyeyi değiştirmek için bir düğmeye sahiptir, böylece yalnızca düğmeye basıldıktan sonra çalışır.
Gerekli Donanım
- Arduino Leonardo, Micro veya Due board
- anlık buton
- 10k ohm direnç
Yazılım Gerekli
- Herhangi bir metin düzenleyici
Devre
Butonun bir pimini Arduino'daki pime 4'e takın. Diğer pimi 5V'ye takın. Direnci, pim 4'ten toprağa takarak toprağa referans sağlayan bir aşağı çekme olarak kullanın.
Kartınızı programladıktan sonra, USB kablosunu çıkarın, bir metin düzenleyici açın ve metin imlecini yazma alanına yerleştirin. Kartı USB üzerinden tekrar bilgisayarınıza bağlayın ve belgeye yazmak için düğmesine basın.
Kod
See Also
- Keyboard.write()
- Keyboard.print()
- Keyboard.println()
- KeyboardLogout- Geçerli kullanıcıyı tuş komutlarıyla kapatır.
- KeyboardReprogram- Arduino IDE'de yeni bir pencere açar ve Leonardo'yu basit bir göz kırpma programı ile yeniden programlar.
- KeyboardSerial- Seri porttan bir bayt okur ve bir tuş vuruşu geri gönderir.
- KeyboardAndMouseControl- Fare ve Klavye komutlarını tek bir programda gösterir.
- ButtonMouseControl- 5 buton ile imleç hareketini kontrol edin.
- JoystickMouseControl- Bir düğmeye basıldığında bilgisayarın imleç hareketini bir Joystick ile kontrol eder.