Eğitimler
KeyboardLogout
Bu örnek, Leonardo, Micro veya Due üzerindeki pim 2 toprağa çekildiğinde bilgisayarınızdaki kullanıcı oturumunuzdaki oturumunuzu kapatmak için Klavye kitaplığını kullanır. Çizim, aynı anda iki veya üç tuş sırasıyla tuş basımını simüle eder ve kısa bir gecikmeden sonra onları serbest bırakır.
NB: Keyboard.print () komutunu kullandığınızda, Arduino bilgisayarınızın klavyesini devralır! Bu işlevle bir çizim çalıştırırken bilgisayarınızın kontrolünü kaybetmemenizi sağlamak için Keyboard.print () öğesini aramadan önce güvenilir bir kontrol sistemi kurduğunuzdan emin olun. Bu çizim, yalnızca bir iğne toprağa çekildikten sonra bir Klavye komutu göndermek için tasarlanmıştır.
Gerekli Donanım
- Arduino Leonardo, Micro veya Due board
- butona basınız
- bağlantı telleri
- breadboard
Devre
büyütmek için resme tıklayın
Şematik
büyütmek için resme tıklayın
Kod
Programı kartınıza yüklemeden önce, şu anda kullandığınız doğru işletim sistemini platform değişkenine atadığınızdan emin olun.
Çizim çalışırken, düğmeye basmak pim 2'yi toprağa bağlar ve kart çıkış sırasını USB'ye bağlı bilgisayara gönderir.
Keyboard logout
This sketch demonstrates the Keyboard library.
When you connect pin 2 to ground, it performs a logout.
It uses keyboard combinations to do this, as follows:
On Windows, CTRL-ALT-DEL followed by ALT-l
On Ubuntu, CTRL-ALT-DEL, and ENTER
On OSX, CMD-SHIFT-q
To wake: Spacebar.
Circuit:
- Arduino Leonardo or Micro
- wire to connect D2 to ground
created 6 Mar 2012
modified 27 Mar 2012
by Tom Igoe
This example is in the public domain.
http:egitim.aspx?e=KeyboardLogout
*/
#define OSX 0
#define WINDOWS 1
#define UBUNTU 2
#include "Keyboard.h"
// change this to match your platform:
int platform = OSX;
void setup() {
// make pin 2 an input and turn on the pull-up resistor so it goes high unless
// connected to ground:
pinMode(2, INPUT_PULLUP);
Keyboard.begin();
}
void loop() {
while (digitalRead(2) == HIGH) {
// do nothing until pin 2 goes low
delay(500);
}
delay(1000);
switch (platform) {
case OSX:
Keyboard.press(KEY_LEFT_GUI);
// Shift-Q logs out:
Keyboard.press(KEY_LEFT_SHIFT);
Keyboard.press('Q');
delay(100);
Keyboard.releaseAll();
// enter:
Keyboard.write(KEY_RETURN);
break;
case WINDOWS:
// CTRL-ALT-DEL:
Keyboard.press(KEY_LEFT_CTRL);
Keyboard.press(KEY_LEFT_ALT);
Keyboard.press(KEY_DELETE);
delay(100);
Keyboard.releaseAll();
// ALT-l:
delay(2000);
Keyboard.press(KEY_LEFT_ALT);
Keyboard.press('l');
Keyboard.releaseAll();
break;
case UBUNTU:
// CTRL-ALT-DEL:
Keyboard.press(KEY_LEFT_CTRL);
Keyboard.press(KEY_LEFT_ALT);
Keyboard.press(KEY_DELETE);
delay(1000);
Keyboard.releaseAll();
// Enter to confirm logout:
Keyboard.write(KEY_RETURN);
break;
}
// do nothing:
while (true);
}
See Also
- Keyboard.write()
- Keyboard.print()
- Keyboard.println()
- KeyboardMessage- Bir düğmeye basıldığında bir metin dizesi gönderir.
- KeyboardReprogram- Arduino IDE'de yeni bir pencere açar ve Leonardo'yu basit bir göz kırpma programı ile yeniden programlar.
- KeyboardSerial- Seri porttan bir bayt okur ve bir tuş vuruşu geri gönderir.
- KeyboardAndMouseControl- Fare ve Klavye komutlarını tek bir programda gösterir.
- ButtonMouseControl- 5 buton ile imleç hareketini kontrol edin.
- JoystickMouseControl- Bir düğmeye basıldığında bilgisayarın imleç hareketini bir Joystick ile kontrol eder.