Eğitimler
KeyboardAndMouseControl
Bu örnek, Fare ve Klavye kitaplıklarının birlikte kullanımını gösterir. Beş anlık anahtar, imleciniz için yön düğmeleri olarak işlev görür. Bir düğmeye basıldığında, ekranınızdaki imleç hareket eder ve yönle ilişkili harfe karşılık gelen bir tuşa basma bilgisayara gönderilir. Leonardo, Micro veya Due programlandıktan ve kablo bağlandıktan sonra, sonuçları görmek için favori metin düzenleyicinizi açın.
Not: Fare ve Klavye kitaplığı işlevlerini kullandığınızda, Arduino bilgisayarınızın imlecini devralır! Bu işlevle bir çizim çalıştırırken bilgisayarınızın kontrolünü kaybetmemenizi sağlamak için Mouse.move () öğesini çağırmadan önce bir kontrol cihazı ayarladığınızdan emin olun.
Gerekli Donanım
- Arduino Leonardo, Micro veya Arduino Due kartı
- 5 buton
- 5 10k ohm dirençler
- bağlantı telleri
- breadboard
Yazılım Gerekli
- Herhangi bir metin düzenleyici
Devre
Butonların bir ucunu tahtadaki 2, 3, 4, 5 ve 6 pimlerine takın. Diğer ucu + 5V'ye takın. Dirençleri anahtarlar için toprağa referans sağlayarak aşağı çekerek kullanın. Onları tahtaya toprağa bağlayan pimden takın.
Kartınızı programladıktan sonra, USB kablosunu çıkarın ve bir metin düzenleyici açın. Kartınızı bilgisayarınıza bağlayın ve imleci hareket ettirirken belgeye yazmak için düğmelere basın.
Şematik
Kod
See Also
- Keyboard.write()
- Keyboard.print()
- Keyboard.println()
- KeyboardLogout- Geçerli kullanıcıyı tuş komutlarıyla kapatır.
- KeyboardMessage- Bir düğmeye basıldığında bir metin dizesi gönderir.
- KeyboardReprogram- Arduino IDE'de yeni bir pencere açar ve Leonardo'yu basit bir göz kırpma programı ile yeniden programlar.
- KeyboardSerial- Seri porttan bir bayt okur ve bir tuş vuruşu geri gönderir.
- ButtonMouseControl- 5 buton ile imleç hareketini kontrol edin.
- JoystickMouseControl- Bir düğmeye basıldığında bilgisayarın imleç hareketini bir Joystick ile kontrol eder.