readJoystickSwitch()



Açıklama

Oyun çubuğunun düğmesini okur ve durumu 0 veya 1023 ise döner . ReadButton () işleviyle daha tutarlı bir şey tercih ediyorsanız, bunun yerine readJoystickButton () öğesini kullanmak isteyebilirsiniz . Bu işlev bununla aynıdır, ancak joystick düğmesine basıldığında DÜŞÜK ve basılmadığında YÜKSEK değerini döndürür.

Sözdizimi

Esplora.readJoystickSwitch ()

Parametreler

Yok

İadeler

Basıldığında 0, basılmadığında 1023.

Misal

#include <Esplora.h>


void setup(){
  // nothing in setup
}

void loop()
{
  int button = Esplora.readJoystickSwitch();

  if(button == 0)
  {
    Esplora.writeRed(255);
  }
  else {
    Esplora.writeRed(0);
  }
}