Komut
readButton()
Açıklama
Bir düğmenin durumunu okur ve YÜKSEK veya DÜŞÜK ise geri döner.
Sözdizimi
Esplora.readButton (düğme)
Parametreler
düğmesi: okumak istediğiniz ilgili düğme. Geçerli argüman:
SWITCH_1 veya SWITCH_DOWN |
SWITCH_2 veya SWITCH_LEFT |
SWITCH_3 veya SWITCH_UP |
SWITCH_4 veya SWITCH_RIGHT |
JOYSTICK_DOWN = JOYSTICK_BASE |
JOYSTICK_LEFT = JOYSTICK_BASE + 1 |
JOYSTICK_UP = JOYSTICK_BASE + 2 |
JOYSTICK_RIGHT = JOYSTICK_BASE + 3 |
İadeler
Basıldığında DÜŞÜK , basılmadığında YÜKSEK .
Misal
#include <Esplora.h>
void setup(){}
void loop()
{
int button = Esplora.readButton(SWITCH_DOWN);
if(button == LOW)
{
Esplora.writeRed(255);
}
else {
Esplora.writeRed(0);
}
}
void setup(){}
void loop()
{
int button = Esplora.readButton(SWITCH_DOWN);
if(button == LOW)
{
Esplora.writeRed(255);
}
else {
Esplora.writeRed(0);
}
}