Komut
readJoystickButton()
Açıklama
Kumanda kolunun düğmesini okur ve durumu DÜŞÜK veya YÜKSEK ise geri döner. Bu işlev temel olarak readJoystickSwitch () ile aynı şeyi yapar, ancak readButton () işleviyle tutarlı değerler döndürür.
Sözdizimi
Esplora.readJoystickButton ()
Parametreler
Yok
İadeler
Basıldığında DÜŞÜK, basılmadığında YÜKSEK.
Misal
#include <Esplora.h>
void setup(){
// nothing in setup
}
void loop()
{
int button = Esplora.readJoystickButton();
if(button == LOW)
{
Esplora.writeRed(255);
}
else {
Esplora.writeRed(0);
}
}
void setup(){
// nothing in setup
}
void loop()
{
int button = Esplora.readJoystickButton();
if(button == LOW)
{
Esplora.writeRed(255);
}
else {
Esplora.writeRed(0);
}
}