Açıklama
Referanslama özellikle işaretçilerle kullanım özelliklerinden biridir. Ve işareti operatörü &
bu amaçla kullanılır. Eğer x
, daha sonra bir değişkendir &x
değişkeni adresini temsil eder x
.
Referanslama özellikle işaretçilerle kullanım özelliklerinden biridir. Ve işareti operatörü &
bu amaçla kullanılır. Eğer x
, daha sonra bir değişkendir &x
değişkeni adresini temsil eder x
.
int *p; // declare a pointer to an int data type
int i = 5;
int result = 0;
p = &i; // now 'p' contains the address of 'i'
result = *p; // 'result' gets the value at the address pointed by 'p'
// i.e., it gets the value of 'i' which is 5
İşaretçiler C öğrenmeye yeni başlayanlar için karmaşık konulardan biridir ve Arduino eskizlerinin büyük çoğunluğunu işaretçilerle karşılaşmadan yazmak mümkündür. Bununla birlikte, belirli veri yapılarını manipüle etmek için, işaretçilerin kullanımı kodu basitleştirebilir ve işaretçileri değiştirme bilgisi kişinin araç setinde bulunması yararlıdır.
DEFINITION Pointers
Komut dereference operator